termostat do Astry 1.7isuzu sklepy
OJCOSTWO.8log.pl | Strona: 4.html

Temat: Temperaura silnika na wskaźniku
rece opadaja! czytaj ze zrozumieniem .ja nic nie napisalem tylko strescilem tresc artykulu popartego wykresem z autokacika .. tobie tylko odpowiedzialem ale twoja odpowiedz daje do zrozumienia ze masz na pewno sprawny term. (nie daje odpowiedzie czy wlasciwy .)Etzold podaje typy silnikow stosowane w astre i ani na moment sie nie zajaknal iz w AG ma byc inna temp otwarcia term dla silnika benzynowego jak 92*. jedyna roznice podaje dla diesla .lekko cieply waz tuz za termostatem moze byc tak samo efektem cieplarnianym od krocca na ktorym jest zapiety waz .(u mnie tez tak jest )dlatego pisalem o sprawdzaniu przy wejsciu do chlodnicy .niedawno wymienialem term.u kolegi . nowy term wlozony do gara z woda -otwarcie 92* .ale nic nie bylo w stanie spowodowac jego zamkniecia . wymiana w sklepie na 2 i 3 wszystki tak samo .dopiero kolejny zakupiony w innym sklepoie dzialal prawidlowo. widocznie byl z inej serii produkcyjnej bo to wszystko dotyczy term.wachlera .wniosek prosty -nowe nie koniecznie oznacza tech sprawne . a nawiasem nie kazdy tern.ma taki jak nazwales fikes .dla mnie jest to tylko potencjalne zrodlo ew.nieszczelnosci .i nie masz sie o co obrazac bo jak do tej pory jestes jedyny ktory kwestionuje istnienie tego ukl.oszustwa. tak ze zastanowil bym si czy aby na pewnoo masz zgodny z norma termostat .jakos do tej pory nikt tego nie zakwestionowal tylko po sprawdzeniu iz w zakresie temp o ktorych pisalem zostali uspokojeni . co innego w F tu wskazowka moze latac w wyznaczonych zakresach
a art polecam i jak masz watpliwosci to mozesz je wyjasnic z autorem na pw lub na forum.

[ Dodano: 2009-12-15, 10:27 ]
Źródło: astraklub.pl/viewtopic.php?t=13395



Temat: Osłona pod silnik w Astrze H 1.3CDTI
Ja zakupiłem osłonę w Toruniu.
http://moto.allegro.pl/it...i_promocja.html
Na początek jedna uwaga - na zdjęciach osłona wygląda tandetnie ale w rzeczywistości jest OK.
W sklepie motoryzacyjnym dokupiłem prostokątne kołki rozporowe a w sklepie metalowym odpowiednie wkręty i podkładki.
Osłona pasuje i trzyma się dobrze. Jestem zwolennikiem takiej osłony z racji na brud w komorze silnikowej.
Nie zgadzam się z obawami przedmówcy Dasdasieq o ewentualnym przegrzaniu silnika. Jest to obawa bezpodstawna i bez sensu a ASO nie będzie miało nic do tego. Puki co osłona ma w przedniej części 2 prostokątne otwory wlotowe do ewentualnej wentylacji a silnik posiada termostat i wentylator natomiast sądzę że w okresie zimowym zamontowanie osłony jest wręcz konieczne..
W mojej Astrze fabrycznie nie było osłony.
Polecam zamontowanie przez tych którzy nie mają.
Źródło: astraklub.pl/viewtopic.php?t=19306


Temat: wymiana termostatu - problemy
Właśnie wróciłem z garażu i sposobem, który podał kolega "pawel_i" dostałem się do termostatu. wyjąłem termostat i chciałem założyć nowy ale jest następny problem, a mianowicie na starym termostacie jest założona jedna, dwustronna uszczelka a przy nowym są dwie osobno. Wszystko byłoby dobrze gdyby nie to iż uszczelka na starym termostacie jest o wiele cieńsza od tych uszczelek z nowego termostatu. Dodam jeszcze iż stara uszczelka wygląda jakby była zwulkanizowana obustronnie z termostatem. Jeżeli założę nowy termostat z nowymi uszczelkami to obudowa przykręcana do korpusu silnika nie będzie przylegała do tegoż korpusu. Jak kupowałem termostat to podawałem sprzedawcy, że jest to Opel Astra 1.6 silnik X16SZ z 1993r. Zakres temperaturowy nowego jest taki sam jak wybity na starym jednak te uszczelki są inne. Sklep dopiero otwarty będzie w poniedziałek, a chciałbym już skończyć naprawę jutro. Co radzicie.
Źródło: astraklub.pl/viewtopic.php?t=11142


Temat: temperatura
Panowie , dokładnie 90% waszych problemów to właśnie termostat. U mnie po wymianie termostatu po takich objawach jak piszecie temperatura w czasie jazdy na trasie przy 0 stopni na zewnątrz jest 85 stopni na wskaźniku , w mieście 89-95 !! Jest naprawde idealnie.

Teraz odnoście temperatury z nawiewów ,jak kolega wcześniej napisał ,ze i tak leci Ciepłe .... właśnie , a po wymianie termostatu z Astry robisz PIEKARNIK !! Pokrętło od temp. mam ustawione na połowe i w środku cieplutko , wcześniej musiałem miec na maxa ,na tym czerwonym polu.

Termostat WAHLER ,cena 60zł w sklepie ,wymiana w c18nz zajęła 5 minut , no z wymianą płynu dłużej ,ale to bajka....
Źródło: astraklub.pl/viewtopic.php?t=7746


Temat: Temperatura silnika
Podales ze termostat a nie zestaw czyli termostat z obudowa. Po co mi obudowa jak star jest dobra. Bylo kupic sam wklad czyli termostat. Nawet uszczelka nie musi byc do wymiany. Wymienialem juz kilka termostatow w roznych autach miedzy innymi w mojej bylej astrze 2.0DTL ( tam wsadzilem Quintona) oraz w kilku TDI. Co ciekawe w sklepie samochodowy dostalem oryginalny do TDI za 33 zl a do AG Q-H za 45 zl. Wiem ze wysylkowo sa dostepne termostaty do AG za 21+ 8 przesylka.
Źródło: forum.astratuningteam.pl/viewtopic.php?t=15202


Temat: Wymiana termostatu C14NZ
Witam przypnę sie do tematu bo mam problem powiedzcie mi jaki mam włożyć termostat do mojej astry mam wersje G 1.6 8V ta 75KM jak on wygląda bo w sklepie wyłożył mi 3 i zgłupiałem i przy jakiej temperaturze ma sie otwierać??
Źródło: astraklub.pl/viewtopic.php?t=8021


Temat: Witam, witam :)
Ogólnie nie ma tragedii. Zawory klekoczą trochę za mocno, ale jeszcze nie do tego stopnia, żeby na stacji mi ON próbowali wlać . Wariat robi mi diesla przez 1-2 sekundy na zimnym silniku. Lakier w stanie nie najlepszym - troche rys, mini wgniotki, no i tylny błotnik i kawałek drzwi w podkładzie - niestety jeszcze tak pobędzie, aż przemyślę, czy całej u znajomego nie ogarnąć po kosztach jak odetchnę finansowo
Na gwałt termostat muszę wymienić, cały czas jest w pozycji otwartej (ma ktoś jakąś używkę do 1.4TS?), zamek od strony kierowcy i bagażnika nie działa...
Poza tym wymieniłem podświetlenie zegarów, nawiewu, wymieniłem żarówkę w lampce w podsufitce oraz jej bezpiecznik i nawet mi się już zegarek nie kasuje. Wymieniłem żarówki w 3 świetle stop, pozycyjne z tyłu, bo w jednej stop się spalił, pozycyjne z przodu, podświetlenie tablicy i przeciwmgielną z tyłu, ale dalej nie działa... przód też, ale w sklepie H1 nie było. Chyba przekaźnik, bo kontrolki się świecą, guzik znaczy działa i chyba ogrzewanie tylnej szyby padło, jak jechałem nią zanim była moja to chyba nie działało, teraz nie miałem okazji sprawdzić.
Fotel trzeba wymienić i maskownice do głośników kupić.
No i chyba coś zepsułem jak wymieniałem pozycyjne z przodu, odbłyśniki były luźne (tak mają być?? Długie też są regulowane?), jak pociągnąłem za żarówki to przestały, więc cośtam się przestawiło i nie jestem pewien, ale chyba regulacja też przestała działać, a silniki wyją. W oryginale były lampy Helli, czy była bita?
Czy występowały wersje po 95r bez zagłówków z tyłu? Moja jest z 98, ale nie zdziwiłbym się gdyby fotele i kanapa były starsze, wiecie, poprzedniego właściciela znam, ale on kupił od handlarzyny..

Generalnie więc sama kosmetyka, za tę kasę nie kupiłbym nic lepszego z wymienionym rozrządem i działającą klimą

A wrażenia z jazdy - świetne! Drogi, które w astrze wydawały mi się w dobrym stanie tą pokonuję slalomem, silnik słabszy, ale daje więcej frajdy, kilka szczegółów do których już się przyzwyczaiłem, ale w tamtej były chyba lepsze... Łapię się na tym, że zostawiam sobie miejsce zjeżdżając z wiaduktu, coby nie wlec się jak ci w Golfach
Źródło: forum.alfapomorze.pl/viewtopic.php?t=6499


Temat: Przegrzewanie silnika astra 1.6 16v ?;/
Na wstępie chciałbym wszystkich serdecznie przywitać:) Więc WITAM
Jestem tu nowy ale mam nadzieje zagoszcze tu na dłużej...

Przejde do mojego problemu:
Mianowicie mam Opla Astre 1.6 16v z roku 1999,a dokładniej jest to Astra mojego ojca ale użytkujemy ją razem - ja posiadam swoją ale to nie ten temat. Do tej pory wszystko było w jak najlepszym porządku aż do wakacji, gdy wracając znad morza (ok.700km) zauważyłem że temperatura silnika sięga 100stopni co w jeździe miejskiej by mnie nie zdziwiło jednak w trasie to jest conajmniej dziwne? nie myślicie? Ale dobra sprawa się jakoś unormowała, odwiedziłem kilku mechaników, sklepy motoryzacyjne, zaczerpnałem wszelkiej wiedzy na ten temat (oprócz forum;)) Mechanicy mówili że problem tkwi w termostacie - jednak wentylator włącza sie przy ok. 92-95 stopni, a z tego co sie dowiedziałem istnieją i takie modele termostatów( bo coś 87, 89, i 92 - jeśli sie myle poprawcie mnie). Więc termostat wspolnie ustalilismy że odpada. Wymieniłem płyn na nowy. Chłodnica też wydaje się być sprawna. Aha nie dodałem ale zapewne jest to bardzo ważne że auto chodzi na GAZie. I kurcze dzisiaj w jeździe po mieście (Kraków) temperatura sięgła maksymalną wartość - wskazówka była na końcu pola czerwonego. Więc zatrzymałem sie, para leci spod maski, okazało sie że wywaliło wężyk od chłodzenia na trójniku. Płynu oczywiście zero w zbiorniku. Szybo usunałem usterke i nalałem zwykłej wody żeby jakoś dojechać do domu. W drodze temperatura nie przekroczyła 95 stopni !! Niewiem może faktycznie ten termostat jest walnięty? jakoś sie przyblokowuje czasami? Może ktoś przeżył coś podobnego i chciałby się podzielić tym? Może instalacja gazowa jakoś na to wpływa( bo chyba spalanie gazu ma wyższą temp.) i dlatego silnik sie tak grzeje? Wszelkie odpowiedz, propozycje, rozwiązania, porady,.... mile widziane.
Źródło: forum.astratuningteam.pl/viewtopic.php?t=9942


Temat: niska temperatura silnika, dlaczego?
arti83, jezeli chcesz zamontowac w rure taskjak w moim manualu . to termostat od dacilub reno 12 ma ciut mniejcza srednice i inna konstrukcje szerokiego pierscienia .to ze on jest na 88 * to juz ci wiele nie zrobi . mozliwe ze jak dobrze poszukasz to trafisz na 92 * jak ja sprawdzalem to ich nigdzie nie bylo ale nie patrzylem do katalogu . przez to ze jest szeroki pierscien obudowy i ciut mniejsza srednica to jest znacznie latwiej naciagnac na niego waz i duzu miejsca na zalozenie dodatkowej opaski zaciskowej . na orginalnym opla masz do dysp cos ok 5-7 mm a tam ponad 2 cm .srednica oplowskiego tez jest nieco wieksza i to sprawia pewien klopot przy zakladaniu weza .trzeba by w obecnych warunkach waz wlozyc koncowka do goracej wody i dopiero naciagac lub tez wpychac go do weza na okreslona glebokosc przy pomocy jakiejs rury lub klucza o zblizonej srednicy . tego wszystkiego unikniesz jesli zastosujesz ten od daci lub reno12 to jeden pies .to wszystko jest w manualu opisane .jak chcesz uniknac klopotow to mozesz rowniez oplowski potraktowac szlifierka i tez wejdzie bez problemow ale tego nie dokonasz jesli chcialbys wymieniac w trasie czego ci nie zycze .a przeciez termostat moze odmowic posluszenstwa w kazdej chwili . ponadto oplowski ma inna konstrukcie czesci pomiarowej i do saego krocca ci nie wejdzie a zaproponowany ma czesc pomiariwa w ksztalcie walca i swobodnie wchodzi do krocca a jego czesc wystajaca nie przeszkadza przy zalozeniu weza i opaski .zreszta jest na zdjeciu wiec eraz chyba jest wsio jasne .przed wczoraj odezwal sie jakis gornik ktory czytal moja propozycje na forum astry klub sprzed wojny i tam byl moj telefon . nie bylo jeszcze manuala . odezwal sie ponownie po 2 godz. i stwierdzil ze sama robota zajela mu 15 min i silnik byl na chodzie . 2 stwiredzenie to ze jeszcze nigdy nie mial takich wskazan jak obecnie tzn pokazuje mu ok 3mm za kreska 90 * przy 11* mrozie podczas jazdy .jedynie na postoju wzrasta do momentu wlaczenia went.jak bedziesz mial ochote to wlozysz termostat na swoje m-sce jak bedzie ciepelko lub przy okazji wymiany rozrzadu .zawsze powtarzam to juz jest decyzja wlasciciela .ja nadal mam w wezu i silnik tez nie narzeka .
stary termostat raz zaciety ma znikome szanse na odblokowanie a z biegiem czasu kamien zrobi swoje .jezeli chodzi o twoje pytanie o firme to odpowiem tak . wymienialem znajomemu .1 term w garku z woda otworzyl sie prawidlowo ale juz sie nie zamknal -nawet po wlozeniu do zimnej .2 to samo ,3 rowniez .dopiero zakup w innym sklepie i term.jest sprawny .otwiera i zamyka w zblizonej temp .roznice 1* mozna traktowac jako blad pomiaru .wszystko dotyczy term wahlera .zdarzaja sie widac cale partie wadliwych .bo inaczej tego nie mozna zakwalifikowac .nie mam nic przeciwko tej firmie i jesli zachodzi potrzeba to kupuje wahlera lub verneta .

[ Dodano: 23 Grudzień 2009, 10:38 ]
Źródło: forum.astratuningteam.pl/viewtopic.php?t=2145




© OJCOSTWO.8log.pl | Strona: 4.html design by e-nordstrom